Jak nie przytyć podczas przymusowego siedzenia w domu?

Jak nie przytyć podczas przymusowego siedzenia w domu?

Ciągłe siedzenie w domu może sprzyjać przybieraniu na wadze. Jak wiadomo, sytuacja spowodowana koronawirusem sprawiła, że praktycznie większość swojego czasu spędzamy w czterech ścianach i mamy o wiele mniej ruchu niż do tej pory. Do tego dochodzą wysokokaloryczne przekąski, które wcale nie pomagają w utrzymaniu prawidłowej masy ciała. Co więc można zrobić, aby utrzymać ładną sylwetkę i zmotywować się do diety oraz aktywności fizycznej siedząc w domu? Podpowiadamy.

Planuj posiłki

Planowanie posiłków może uchronić Cię przed przybieraniem na wadze nie tylko, gdy przebywasz w domu, ale także wtedy, gdy prowadzisz normalny tryb życia. Najlepiej będzie, jeśli zaplanujesz 4-5 małych posiłków, które będziesz spożywać co 3-4 godziny. Oczywiście porcje nie mogą być za duże, chodzi o to, aby jeść częściej, ale mniej co pozytywnie wpływa na układ trawienny i metabolizm. Planowanie posiłków możesz zacząć np. na koniec tygodnia lub cały jadłospis na następny dzień przygotowywać dzień wcześniej wieczorem.

Planowanie posiłków ma bardzo dużą zaletę. Mianowicie możesz uniknąć dzięki temu podjadania i spożywania niezdrowych dań. Jeśli będziesz mieć dokładnie rozplanowany jadłospis, którego będziesz się trzymać, to nie powinieneś obawiać się dodatkowych kilogramów. Możesz wziąć pod uwagę fakt, że ruszasz się mniej niż w momencie, gdy wychodziłeś z domu. Warto więc zmniejszyć kaloryczność posiłków i dostosować ją do aktualnego trybu życia.

Warzywa i owoce

Wzbogać swoją dietę o zdrowe warzywa i owoce. Może pomóc Ci to schudnąć, ponieważ te produkty mają mniej kalorii niż słodycze i słone przekąski, a mogą być dla nich doskonałą alternatywą. Owoce mogą zastąpić Ci deser, idealnie sprawdzą się w sałatce lub jako dodatek do jogurtu naturalnego. Są słodkie, więc Twoja chęć na zjedzenie słodyczy powinna zostać szybko zaspokojona. Warzywa i owoce to źródło cennych witamin i składników mineralnych, dzięki którym wzmocnisz odporność organizmu, co jest niezwykle ważne w czasach panującej pandemii.

Aktywność fizyczna

Ciągłe przebywanie w domu z pewnością nie sprzyja aktywności fizycznej, jednak nie warto o niej zapominać, jeśli chcesz zachować swoją sylwetkę. Tak naprawdę wystarczy, że codziennie lub co drugi dzień wykonasz 30-60 minutowy trening. Nie musi być on bardzo intensywny, niech zastąpi Twój spacer do pracy lub codzienne zakupy. Co ciekawe sprzątanie to także dobra forma spędzania czasu, która zapewnia ruch.

Mężczyźni prócz ruchu oraz zdrowej diety mogą wprowadzić do swojej rutyny suplement http://memberxxl.eu/. Jego skład jest w pełni naturalny i pomaga rozwiązać problemy z rozmiarem przyrodzenia. Stosowany regularnie może przynieść zadowalające rezultaty bez zbędnych skutków ubocznych. Preparat ten od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród mężczyzn, potwierdzają to liczne opinie i zapytania na forach internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.